Swederm® Face Toner Tonik do twarzy 200ml- koniec serii
Opis produktu
Swederm® Face Toner Tonik do twarzy to produkt przeznaczony do każdego rodzaju skóry. Preparat przywracająca fizjologiczne pH skóry, odżywia i intensywnie nawilża skórę twarzy. Naturalne ekstrakty roślinne - ekstrakt z lawendy, nagietka lekarskiego, pomarańczy, oliwek i kiełków pszenicy wykazują działanie przeciwzapalne i łagodzące zaczerwienienia i podrażnienia skóry. Kwas hialuronowy i gliceryna intensywnie nawilżają.
Zastosowanie:
- głębokie oczyszczenie,
- przywrócenie naturalnego pH skóry,
- łagodzenie zaczerwienienia i podrażnienia skóry,
- działanie przeciwzapalne,
- intensywne nawilżenie,
- odżywienie,
- działanie antyoksydacyjne,
- dla każdego typu skóry.
Skład:
- Wyciąg z aloesu - działanie silnie nawilżające i uelastyczniające,
- Wyciąg z kiełków pszenicy – składnik o działaniu odżywiającym, nawilżającym, wspomagającym skórę w procesie regeneracji,
- Kwas hialuronowy - działanie nawilżające i ujędrniające, składnik przywracający równowagę wodną organizmu,
- Gliceryna - właściwości nawilżające i regenerujące skórę,
- Ekstrakt z lawendy - działanie rozkurczające i antyseptyczne,
- Ekstrakt z pomarańczy - właściwości rewitalizacyjne oraz łagodzące podrażnienia,
- Ekstrakt z oliwek - składnik o właściwościach wygładzających i nawilżających; źródło witaminy F i antyoksydantów,
- Wyciąg z nagietka lekarskiego – roślinny ekstrakt o właściwościach przeciwzapalnych, łagodzących podrażnienia, wspomagających w walce z łupieżem, przyspiesza gojenie się ran, stabilizuje proces rogowacenia naskórka, redukuje rozstępy i blizny,
- Kwas salicylowy - działanie przeciwzapalne, antybakteryjne i antygrzybiczne; do pielęgnacji miejsc o dużym stopniu zrogowacenia,
- Kwas cytrynowy - składnik o silnych właściwościach chelatujących i przeciwutleniających.
Sposób użycia:
Preparat aplikować na bawełniany płatek kosmetyczny i przemyć skórę, którą poddamy zabiegowi, omijając okolice oczu.
Opakowanie: 200 ml.
Opinie (0)
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.