M.A.D Environmental Renewal Peel Żelowy peeling dla skóry suchej 120ml
Cena dostępna po zalogowaniu
Opis produktu
Peeling żelowy Environmental Renewal Peel to produkt przeznaczony dla większości rodzajów skóry ze szczególnym wskazaniem dla skóry dojrzałej, zmęczonej i suchej. Właściwości przeciwstarzeniowe składników aktywnych zastosowanych w peelingu sprawiają, że staje się ona intensywnie wygładzona i rozświetlona. Dzięki stymulacji syntezy kolagenu i elastyny skóra odzyskuje jędrność i nabiera elastyczności. pH 2.25-2.75.
Zastosowanie:
- regenerujące,
- odmładzające,
- rewitalizujące,
- nawilżające,
- rozświetlające,
- wygładzające,
- antyoksydacyjne,
- przeciwutleniające.
Skład:
- Kwas mlekowy 16% - kwas o działaniu antybakteryjnym, odpowiadający za redukcję płytkich zmarszczek, a także likwidacja martwego naskórka,
- Multi Fruit Acids 2% - kompleks kwasów owocowych naturalnego pochodzenia o właściwościach wygładzających i ujędrniających, a także o działaniu odpowiadającym za złuszczanie martwego naskórka,
- TriniTea Complex - kompleks zielonej, białej i czerwonej herbaty, intensywne działanie antyoksydacyjne,
- PhytoCellTec (komórki macierzyste z jabłek) - działanie stymulujące pracę komórek. Składnik o działaniu przeciwstarzeniowym, redukującym zmarszczki, a także przeciwdziałającym powstawaniu nowych,
- Ekstrakt z żurawiny - ekstrakt o działaniu nawilżającym, liftingującym, a także spowalniającym proces starzenia się skóry. Składnik o właściwościach przeciwbakteryjnych i przeciwgrzybiczych, regulujący poziom pH, a także transportujący składniki odżywcze do skóry,
- Arginina - składnik naturalnego pochodzenia o działaniu odpowiadającym za syntezę kolagenu, a także za proces gojenia. pH - 2,0-2,5
Sposób użycia:
Stosować zgodnie z zaleceniami producenta zamieszczonymi na opakowaniu.
Opakowanie: 120 ml.
Produkt może być stosowany wyłącznie przez profesjonalistów.
Dokonując zakupu oświadczasz, że jesteś lekarzem lub kosmetologiem przeszkolonym z zakresu medycyny estetycznej.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.