Dermastir Bio-Cellular Face Whitening Mask 1szt.
Opis produktu
Dermastir Bio-Cellular Face Whitening Mask to wyjątkowo skuteczna maska na bazie kwasu elagowego, która pomoże w walce z przebarwieniami, pozostawiając skórę rozświetloną, promienną, z wyrównanym kolorytem. Szczególnie polecana po wybielających zabiegach estetycznych, dla przywrócenia skórze równowagi. Wygodna forma płata pozwala na precyzyjną aplikację i daje przyjemne uczucie chłodzenia skóry, podczas którego składniki aktywne wnikają w jej głąb. W efekcie skóra odzyskuje nawilżenie i swój naturalny, piękny blask.
Zastosowanie:
- przyspieszenie regeneracji i gojenia skóry po zabiegach
- walka z przebarwieniami i nierównym kolorytem
- dogłębne nawilżenie skóry
- przywrócenie blasku i rozświetlenie poszarzałej skóry
- stymulacja produkcji kolagenu
- ochrona przed wolnymi rodnikami
- rewitalizacja skóry.
Skład:
- Kwas elagowy – ma silne działanie przeciwutleniające, spowalnia procesy starzenia się skóry, działa jak naturalny filtr przeciwsłoneczny, zapobiegając powstawaniu przebarwień, poprawia mikrokrążenie w skórze, rozjaśnia przebarwienia i przywraca naturalny koloryt,
- Glicyryzan dipotasu – wykazuje działanie wybielające,
- Tokoferol (witamina E) – zmiękcza, uelastycznia i wygładza skórę, działa odmładzająco i przeciwdziała wpływowi wolnych rodników,
- Kwas hialuronowy – zapewnia skórze odpowiedni poziom nawilżenia i przeciwdziała utracie wilgoci,
- Mocznik – silnie nawilża, pobudza regenerację naskórka, przyspiesza podział komórek, hamuje stany zapalne.
Ingredients (INCI):
Aqua, Propylene glycol, Peg-40 hydrogenated castor oil, Xanthan gum, Tocopherol, Diazolidinyl urea, Dipotassium glycyrrhizate, Hyaluronic acid, Cetyl-pg hydroxyethyl palmitamide, Ellagic acid.
Sposób użycia:
Należy usunąć 2 zewnętrzne warstwy maski. Nałożyć Dermastir Bio-Cellular Face Whitening Mask na oczyszczoną i osuszoną skórę twarzy. Pozostawić na 30-45 minut. Następnie zdjąć i wmasować resztki serum w skórę. Nie spłukiwać.
Opakowanie:
1 szt.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.