Alphascience HA Booster Serum 30ml- termin ważności 05/2025
Opis produktu
Alphascience HA Booster Serum
to innowacyjne rozwiązanie dla skóry wymagającej regeneracji i odmłodzenia. Dzięki zastosowaniu organicznego krzemu serum zapewnia skórze dodatkową energię i witalność, a zawartość kwasu hialuronowego efektywnie przywraca jej młodzieńczą sprężystość i blask. Jego lekka, płynna formuła gwarantuje szybkie wchłanianie i natychmiastowe działanie.
Intensywne Nawilżenie
Kwas hialuronowy i hialuronian sodu głęboko nawilżają skórę, zapewniając jej odpowiednie nawodnienie.
Odmłodzenie i Rozświetlenie
Unikalny zestaw składników aktywnych nie tylko poprawia napięcie skóry, ale również zapewnia jej rozświetlenie i gładkość.
Zastosowanie:
- głębokie nawilżenie i odżywienie skóry,
- wzmacnianie efektów innych produktów w ramach kompleksowej terapii,
- poprawa elastyczności oraz rozświetlenie skóry.
Obszar Stosowania:
- twarz,
- szyja,
- dekolt.
Skład:
- Kwas Hialuronowy - odpowiada za głębokie nawilżenie i ujędrnienie skóry, przywracając jej równowagę wodną,
- Hialuronian Sodu - zatrzymuje wilgoć, zapewniając długotrwałe nawilżenie oraz poprawę tekstury skóry,
- Gliceryna - działa nawilżająco i regenerująco, wspomagając odnowę naskórka,
- Silanetriol -redukuje widoczność linii i zmarszczek, wygładza skórę, kontrolując poziom sebum,
- Wyciąg z Czerwonych Alg - tworzy na skórze ochronną warstwę, która jednocześnie liftinguje i działa przeciwstarzeniowo, wspierając zdrowy mikrobiom skóry.
Ingredients (INCI):
Aqua, Betaine, Glycerin, Ethoxydiglycol, Isopentyldiol, Methylpropanediol, Sodium Hyaluronate, Benzyl Alcohol, Chlorphenesin, Disodium EDTA, Dehydroacetic Acid, Hyaluronic Acid, Phenethyl Alcohol, Silanetriol, Sodium Hydroxide, Citric Acid, Poyquaterinium-51, Sodium Carrageenan, Jania Rubens Extract.
Sposób użycia:
- stosować rano i wieczorem po zastosowaniu serum Alphascience,
- nanosić na skórę twarzy, szyi i dekoltu delikatnie masując opuszkami palców.
Opakowanie:
- 30 ml.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.