MCCM A20P (1x10ml)
Opis produktu
MCCM A20P
to specjalistyczny peeling zamknięty w szklanej ampułce, stosowany w celu redukcji blizn i wyrównania kolorytu skóry. Dzięki działaniu kwasów skutecznie rozjaśnia przebarwienia oraz stymuluje syntezę kolagenu, zwiększając tym samym elastyczność skóry. Skóra staje się gładka, odzyskuje promienny wygląd oraz zdrowy, naturalny koloryt. Produkt przeznaczony jest wyłącznie do użytku profesjonalnego.
Zastosowanie:
- redukcja blizn i zmian trądzikowych, przebarwień ciążowych i starczych, oparzeń słonecznych
- wyrównanie kolorytu skóry i redukcja przebarwień
- nawilżenie i wygładzenie skóry
- przyspieszenie regeneracji
- nie wykazuje działania fotouczulającego i nie wymaga stosowania ochrony przeciwsłonecznej
Skład:
- α-Arbutyna – składnik o właściwościach depigmentacyjnych i antybakteryjnych, rozjaśnia przebarwienia skóry
- Kwas winowy – składnik o właściwościach ściągających, antyseptycznych i prebiotycznych, łagodzi stany zapalne i podrażnienia, rozjaśnia skórę, redukuje przebarwienia, oczyszcza i zwęża pory
- Kwas kojowy – składnik przeciwdziałający nadmiernej pigmentacji skóry i ostudzie
Ingredients (INCI):
Aqua (Water), α-Arbutine, Tartaric acid, Kojic acid, Hydrogen peroxide
Sposób użycia:
- Oczyścić i zdezynfekować skórę.
- Nałożyć roztwór oczyszczający za pomocą gazy.
- Nałożyć MCCM A20P pędzelkiem na wybrane obszary i pozostawić do wchłonięcia. Powtórzyć czynność 3 razy.
- Po całkowitym wchłonięciu nałożyć krem wybielający (sugerowany MCCM WA Arbutin) oraz krem przeciwsłoneczny z SPF 50+.
Opakowanie:
- 1 ampułka o pojemności 10 ml
UWAGA! Podana cena dotyczy jednej ampułki z preparatem o pojemności 10ml.
Opakowanie zawiera pięć ampułek. W przypadku zakupu jednej ampułki, opakowanie przydzielane jest losowo.
Produkt może być stosowany wyłącznie przez profesjonalistów.
Dokonując zakupu oświadczasz, że jesteś lekarzem lub kosmetologiem przeszkolonym z zakresu medycyny estetycznej.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.