Larimedical Pureglycopeel 10% 60ml
Opis produktu
Larimedical Pureglycopeel 10%
Peeling chemiczny na bazie 10% kwasu glikolowego jest bardzo dobrze wchłaniany przez skórę, przez co praktycznie od razu widać efekty jego działania.
Redukcja przebarwień
Skutecznie usuwa przebarwienia powstałe w wyniku stanów zapalnych, trądziku, wspiera procesy odnowy komórkowej pozostawiając skórę gładką i oczyszczoną.
Wydłużenie efektu
Doskonale sprawdza się jako podtrzymujący efekty innych zabiegów.
Zastosowanie:
- bardzo dobrze usuwa przebarwienia pozapalne, posłoneczne,
- działa seboregulacyjnie, normalizuje procesy rogowacenia naskórka,
- wygładza skórę, blizny potrądzikowe,
- rozjaśnia, napina i nawilża skórę,
- zapobiega powstawaniu kolejnych zmian trądzikowych,
- spłyca drobne zmarszczki i bruzdy.
Skład:
- Kwas glikolowy 10% - działanie złuszczające oraz redukujące widoczne przebarwienia na skórze, należący do grupy kwasów owocowych AHA, bardzo korzystnie wpływa też na strukturę skóry, czyniąc ją jędrniejszą, poprawia procesy zachodzące w komórkach naskórka i skóry właściwej, oczyszcza, nawilża i odmładza, oczyszcza pory, likwiduje zaskórniki, wygładza blizny,
- Gliceryna - właściwości nawilżające i regenerujące skórę.
Ingredients (INCI):
Aqua, Glycolic Acid, Glycerin, Xantan Gum, Phenoxyethanol, Propylene Glycol, Ethylhexylglycerin.
Sposób użycia:
- W celu ochrony oczu nałożyć na nie zwilżone wodą płatki kosmetyczne.
- Na oczyszczoną skórę, w miejscu docelowym zaaplikować kroplę preparatu, wmasować i pozostawić na 10-15 minut lub dłużej (w zależności od zaleceń zabiegowca).
- Po upływie określonego czasu zmyć wodą.
- W przypadku wystąpienia nadmiernego podrażnienia w trakcie trwania zabiegu, należy zmyć preparat wodą i zaaplikować środek neutralizujący.
- Używać 2 razy w tygodniu.
Opakowanie:
- 60 ml.
Produkt może być stosowany wyłącznie przez profesjonalistów.
Dokonując zakupu oświadczasz, że jesteś lekarzem lub kosmetologiem przeszkolonym z zakresu medycyny estetycznej.
Opinie (0)
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.