InnoAesthetics INNO-TDS Restructurer (1x5ml)
Cena dostępna po zalogowaniu
Opis produktu
InnoAesthetics INNO-TDS Restructurer
to innowacyjny koktajl antyoksydacyjny, stworzony z myślą o pielęgnacji skóry starzejącej się i z przebarwieniami. Jego głównym celem jest ochrona skóry przed wolnymi rodnikami oraz opóźnianie procesów starzenia. Kluczowym elementem produktu jest wyjątkowe połączenie glutationu, kwasu alfa-liponowego, witaminy C i enzymu dysmutazy ponadtlenkowej (SOD).
Ochrona przed starzeniem
Koktajl skutecznie chroni skórę przed wolnymi rodnikami, opóźniając procesy starzenia.
Regeneracja i blask
Działa biostymulująco na fibroblasty, wspierając produkcję naturalnego kolagenu i elastyny, przywracając skórze jędrność i zdrowy wygląd.
Wyrównanie kolorytu skóry
Pomaga w redukcji przebarwień i rozjaśnianiu skóry, wyrównując jej koloryt.
Zastosowanie:
- profilaktyka stresu oksydacyjnego,
- neutralizacja wolnych rodników,
- wyrównywanie kolorytu,
- opóźnianie procesów starzenia się skóry.
Obszar stosowania:
- twarz.
Skład:
- Witamina C - kluczowy antyoksydant, wspomaga syntezę kolagenu i chroni przed wolnymi rodnikami,
- Glutation - główny antyoksydant ciała, wspiera działanie witamin C i E, regeneruje komórki
- Kwas Alfa-Liponowy - silny antyoksydant, chroni skórę przed przedwczesnym starzeniem, działa przeciwzmarszczkowo,
- Dysmutaza Ponadtlenkowa (SOD) - neutralizuje szkodliwe wolne rodniki,
- Kwas Hialuronowy - wiąże wodę, utrzymując odpowiedni poziom nawilżenia skóry.
Ingredients (INCI):
Sposób użycia:
- Rekomendowana sesja zabiegowa: 4 zabiegi w odstępach co 7-15 dni.
Opakowanie:
- 1 ampułka o pojemności 5 ml.
UWAGA! Podana cena dotyczy jednej ampułki z preparatem o pojemności 5 ml.
Opakowanie zawiera 4 ampułki. W przypadku zakupu jednej ampułki, opakowanie przydzielane jest losowo.
Produkt może być stosowany wyłącznie przez profesjonalistów.
Dokonując zakupu oświadczasz, że jesteś lekarzem lub kosmetologiem przeszkolonym z zakresu medycyny estetycznej.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.