





InnoAesthetics INNO-TDS Matrix (1x2,5ml)
Cena dostępna po zalogowaniu
Opis produktu
InnoAesthetics INNO-TDS Matrix
to rewolucyjny zabieg kosmetologiczny stworzony z myślą o intensywnej rewitalizacji skóry, odmładzaniu oraz spowolnieniu procesów starzenia.
Regeneracja i odżywienie
Dzięki specjalistycznemu składowi, dostarcza on komórkom skóry kluczowej energii mitochondrialnej - ATP. W rezultacie procesy regeneracyjne są intensywnie pobudzane, skóra staje się bardziej odżywiona, a produkcja składników odżywczych oraz biorewitalizacja tkanki skóry zespalającej macierz zewnątrzkomórkową są znacznie zwiększone.
Zastosowanie:
- odmłodzenie skóry,
- spowolnienie procesów starzenia,
- stymulacja komórek macierzystych do intensywnej odbudowy skóry,
- redukcja zmarszczek mimicznych,
- intensywna rewitalizacja skóry.
Obszar stosowania:
- twarz,
- ciało,
- szyja,
- dekolt.
Skład:
- Kwas Hialuronowy - naturalny składnik nawilżający skórę, poprawiający jej jędrność i elastyczność,
- Krzem - wspierającym syntezę kolagenu, elastyny i zapewniającym lepsze nawilżenie skóry,
- Cynk - wspiera regenerację skóry, działa przeciwzapalnie i pomaga w leczeniu trądziku,
- Kwas Pirogronowy - stymuluje produkcję kolagenu i elastyny, poprawiając elastyczność skóry i zmniejszając zmarszczki.
Ingredients (INCI):
Aqua, Sodium Hyaluronate, Methylsilanol Mannuronate, Zinc Sulfate, Pyruvic Acid.
Podanie:
- Całkowita ilość preparatu na zabieg: 1,5-2,5 ml.
- Rekomendowana sesja zabiegowa: 4 zabiegi w odstępach co 7 dni.
- W razie potrzeby cykl może być powtórzony po 4 miesiącach.
Opakowanie:
- 1 ampułka o pojemności 2,5 ml.
UWAGA! Podana cena dotyczy jednej ampułki z preparatem o pojemności 2,5 ml.
Opakowanie zawiera 4 ampułki. W przypadku zakupu jednej ampułki, opakowanie przydzielane jest losowo.
Produkt może być stosowany wyłącznie przez profesjonalistów.
Dokonując zakupu oświadczasz, że jesteś lekarzem lub kosmetologiem przeszkolonym z zakresu medycyny estetycznej.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.