DIVES med. - Volume Lidocaine (1x1ml)
Opis produktu
DIVES med. - Volume
to preparat usieciowanego kwasu hialuronowego przeznaczony do korekcji objętości oraz wolumetrii twarzy.
Zastosowanie:
- korekcja głębokich i bardzo głębokich zmarszczek i bruzd,
- wolumetria twarzy,
- modelowanie policzków, linii żuchwy,
- poprawa kształtu nosa i brody,
- modelowanie podbródka,
- umiarkowana i zaawansowana utrata objętości.
Profil bezpieczeństwa
Preparat posiada certyfikat medyczny III klasy i spełnienia standardy produkcji.
Właściwości objętościowe
Odpowiednie stężenie kwasu hialuronowego daje pożądany efekt wolumetryczny. Zastosowana technologia powoduje utrzymywanie się preparatu w tkankach nawet do 9 miesięcy.
Lifting i wygładzenie
Produkt dzięki odpowiedniemu stężeniu oraz właściwościom wolumetrycznym umożliwia korekcję zmarszczek, fałd i bruzd o dużej głębokości.
Odporność produktu
Integralność produktu z tkanką zmniejsza ryzyko przemieszczania się implantu oraz jego odkształcania.
Obszar stosowania:
- twarz,
- bruzdy nosowo-wargowe,
- linie marionetki.
Skład:
- Usieciowany kwas hialuronowy w stężeniu 24 mg/ml,
- Chlorowodorek lidokainy 3mg/ml.
Podanie:
- Środkowa warstwa skóry właściwej.
- Technika: liniowa, wielopunktowa lub skojarzenie tych technik.
- Igła: 27Gx13mm.
Trwałość efektu:
w zależności od indywidualnych predyspozycji pacjenta około 6-9 miesięcy.
Opakowanie:
- 1 ampułkostrzykawka o pojemności 1 ml,
- 2 igły 27Gx13mm.
UWAGA! Podana cena dotyczy jednej strzykawki z preparatem o pojemności 1ml.
Opakowanie zawiera dwie strzykawki. W przypadku zakupu jednej strzykawki, opakowanie przydzielane jest losowo.
Produkt może być stosowany wyłącznie przez profesjonalistów.
Dokonując zakupu oświadczasz, że jesteś lekarzem lub kosmetologiem przeszkolonym z zakresu medycyny estetycznej.
Informujemy, że w związku z polityką sprzedażową, nie sprzedajemy produktu poza granice Polski.
Please be advised that due to sales policy, we do not sell the product outside of Poland.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.