





Apis Professional Krem Ochronny do Twarzy SPF30 100ml
Opis produktu
Krem ochronny do twarzy SPF 30 Apis Professional z filtrami UVA i UVB rekomendowany dla skóry wrażliwej, atopowej ze skłonnościami do przebarwień. Składniki aktywne kremu poprawiają ukrwienie, łagodzą podrażnienia, a także wzmacniają barierę ochronną skóry. Bogaty skład kremu ochronnego sprawia, że skóra jest głęboko nawilżona, odżywiona i zregenerowana. Zawarte w produkcie filtry SPF 30 chronią skórę przed negatywnymi skutkami promieniowania UVA i UVB. Produkt przeznaczony do zabiegów wykonywanych w profesjonalnych gabinetach kosmetycznych. Zaleca się stosowanie preparatu w trakcie zabiegów pielęgnacyjnych skóry twarzy.
Zastosowanie:
- ochrona UVA i UVB,
- przeciwstarzeniowe,
- nawilżające,
- łagodzące,
- poprawiające ukrwienie,
- wzmacniające barierę ochronną skóry.
Skład:
- Ekstrakt z alg morskich - składnik pobudzający mikrokrążenie, a także usuwanie toksyn; działanie wygładzające i poprawiające elastyczność skóry,
- Ekstrakt z aloesu - działanie łagodzące, nawilżające oraz intensywnie regenerujące,
- Proteiny jedwabiu - składnik o działaniu nawilżającym, wygładzającym, zmniejszającym nieregularności na skórze,
- Olej arganowy - hamowanie procesu starzenia, redukcja zmarszczek, widoczna poprawa elastyczności i jędrności skóry, bogate źródło witaminy E,
- Masło shea - działanie regenerujące i odżywiające, a także zabezpieczające skórę przed negatywnym wpływem czynników zewnętrznych; źródło witamin A i E.
Ingredients (INCI):
Aqua, Octocrylene, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Silica, PVP, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Coco-Caprylate/Caprate, Vitis Vinifera Seed Oil, Propanediol, Cetearyl Alcohol & Ceteareth 20, Sodium Hyaluronate, D-Panthenol, Butyrospermum Parkii Butter, Aloe Extract, Benzyl Alcohol, Salicylic Acid, Glycerin, Sorbic Acid, Tocopherol, Xanthan Gum, Cetyl Alcohol, Parfum)
Sposób użycia:
Preparat delikatnie rozprowadzić na twarzy i wmasować. Pozostawić do wchłonięcia.
Opakowanie: 100 ml.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.